[ubuntu-hu] Super Ubuntu

Karmester Tomi karmestomi at gmail.com
2009. Jan. 18., V, 20:54:28 GMT

Na, de kérem!

Azért a poklot ne hagyjuk elszabadulni. Nem élet-halál kérdésről van szó.
A dolog akkor is létezni fog, ha senki nem támogatja a tárhelyszolgáltatón
kívül.
A lehetőség adott, aki akarja, használja, aki nem, az meg mást használ.

Nem kell mindenkinek ubuntut használni, sőt, nem is kell gépet sem. Pláne
nem amit csináltam. Nem létszükséglet, csak egy lehetőség azoknak, akik
szeretnének 3 lépéssel és fél órával előrébb lenni telepítés után.

Szóval köszönöm a hozzászólásokat, ki így, ki úgy, de szerintem le kellene
zárni ezt a témát békésén, hogy örüljön akinek örülni kell, aki meg nem
örül, vegye tudomásul és kész.

Holnapra pedig madárfüttyös, napsütötte nyári napot kívánok! :)
karmestomi