[ubuntu-hu] Super Ubuntu

Antal Istvan Miklos djdarkmanx at gmail.com
2009. Jan. 18., V, 20:27:29 GMT

On Sunday 18 January 2009 19:50:30 PT wrote:
> Ezzel egyetertek, de ugye azzal is egyet ertesz, hogy az ubuntu
> kozossegnek elsosorban az ubuntu disztribuciot kell tamogatnia es nem
> egy raepulot eloterbe helyeznie, ami ki tudja mennyi ideig lesz mukodo
> kepes?
>
> Biztos sokaknak lesz hasznos, az ido eldonti, hogy 5 ev mulva is
> ugyanekkora lelkesedessel csinalja mint most.

Pasteljem be azt a levelemet ahol eleg vilagosan es kozerthetoen probaltam
megmagyarazni, hogy ha egyszer ugyanazok a csomagok, akkor ugyanaz a disztro?

Azt hiszem ezt a reszt be kellene tegyem az alairasomba, mert egyes emberek
meg mindig jonnek ezzel a megalapozatlan ervvel.

On Sunday 18 January 2009 19:53:27 Karmester Tomi wrote:
> Hogy hányan töltötték le, azt sajna nem tudom, mert nincs ilyen opció az
> oldal statisztikájában.
> Csak annyit látok, hogy 7-10 ember minden nap megnézte az oldalt.
> Most vagy a frissítésre vár az a 10 ember, vagy nem tudom. De ha nem, akkor
> valahány százaléka biztos letöltötte. Ha csak 100-200 letöltés volt, az sem
> rossz arány.
>
> Na, de nem akarom az egekbe beszélni a dolgot. Nem is tudom minek küldtem
> azt a statisztikát.
>
> Minden jót!

<?php
//download.php
include "somefiletatmakessql.connection";
mysql_query("UPDATE statisztika SET letoltesekszama=letoltesekszama+1");
echo file_get_contents('valami.iso');
?>

valahogy igy nezne ki, nem kell nagy php szakertelem hozza es nem kelll
include "blackmagic.php".

On Sunday 18 January 2009 19:50:30 PT wrote:
> Az alap felvetes onnan indult, hogy azert kell ez a CD, mert ahol nincs
> net ott nem lesz 100% magyar az ubuntu teleiptes utan. Ahol van net ott
> meg lejon pillanatok alatt a nyelvi csomag.

Ez az egyik alap felteves, a masik az, hogy ne kelljen programokat vadaszni
telepites utan.

> Meg kerulne ra nehany nepszeru program amit mindenki telepites utan
> felrak, de ugyis sok olyan lesz ami meg kell a felhasznalonak es ugye
> le kellene tolteni, de nincs net.

APT on CD.

> Lehet ezeken lovagolni, de ezek egyike sem igazolja miert kellene az
> ubuntu.hu-nak ezt a terjesztes az ubuntu ele helyeznie.

Igazolja a fent emlitett gondolat, csak ti kifogasoljatok.

> Egy szg.-hez nem erto embernek magyarazd el telefonon a particionalast,
> ugy hogy kozben ne veszitsen adatot, hajra...

Erre van dokumentacio, ha meg nincs, akkor lehet irni hajra, apropo,
elfelejtetted, hogy a windowsos emberek eleg gyakran kell telepitsek ujra es
ujra a rendszeruket, tehat van beloluk egy jopar, amelyik ert a
particiozashoz, es viszonylag hamar felfogja az egeszet.

> Lehet a sudo szokoz nem is lesz neki annyira feketemagia mint a
> particionalas...

Lehet hogy esetek 0.1%ban nem.....mint emlitettem fenebb, a windowst valaha
telepito embereknek van fogalmuk a particiozasrol.

Arrol ne is beszeljek, hogy lehet az illetonek nem is olyan fontosak az
adatai, ha meg igen azokat hamar megirja DVDre stb/

> Amugy ubuntun valoszinuleg sok mindent meg lehet oldani parancssor
> nelkul is amit en azzal teszek, mert nekem 10x gyorsabb mint a grafikus
> felulet.

Hatigen, nem is tudom akkor minek inditasz el X-et, egy nagy eroforras zabalo
az egesz.

Fogd mar fel hogy az egyszeru usereket nem erdekli, hogy te X feladatot Y-szor
gyorsabban meg tudsz oldani parancsorbol, nekik szep egyszeru es atlathato
felulet kell hozza, ne akrjuk mar reformalni a vilagot....majd ha tanitani
fogjak akkor el lehet majd varni az emberektol.

Amugy ubuntuhoz hozzaerto embereknek is jol johet egy olyan lemez ami 90%-ban
eltalalja azt, ami nekik kell, de ha mindenkepp biztosak akarunk lenni, hogy
senki se kap folosleges dolgot, a lemezen, akkor a server editiont kellene
reklamozzuk.

// ez mar mas tema

Tudtommal az ubuntu.hu egy kozosseg, aminek a hivatasa tobbek kozott, az, hogy
segitse az ubuntu adaptaciojat a magyar emberek koreben, nem pedig egy olyan
hely, amin kapsz egy linket az ubuntu.com-on talalhato ISO fajlra.

Es ha valaki ellenervelni probal, ala is kell tamasztja az ellenervet.

A masik dolog meg, hogy nem vagyok "Karmester Tomi" haverje, nem ismerem otet,
le se toltottem a lemezet, ki se probaltam, es nem is fogom, en nem az o
munkajat tamogatom, mert nekem mindegy ki csinalja, en azt az otletet
tamogatom, hogy igenis kell legyen egy olyan ubuntu lemez, ami a magyar
felhasznalo igenyeire van szabva, amit az ubuntu.hu tamogat.

The End