[ubuntu-hu] Honnan tanuljak

Rabai Viktor ubuntus88 at gmail.com
2009. Jan. 17., Szo, 18:59:02 GMT

Gabor Zalai írta:

> Azért eléggé kiábrándító, hogy az egyetemi oktatásban is simán
> megjelenhet egy olyan anyag, ami azt állítja, hogy:
>
> " Szabadon használható változata, a Linux, már nagygépeken is terjed."
> És akkor az open(net és egyéb előteagok)BSD micsoda? Csak mert annak
> van közös kódja a Unixxal, szemben a Linuxxal, ami ráadásul csak a kernel.
>
> Továbbá:
>
> "Igen erős programok: bash, sed, awk."
>
> Bár később már shellként emlegeti a bash-t.
>
> Szóval ilyen minőségű anyagokat nem kellene használni a felsőoktatásban.

Hali!!!

Csak mosolyogtam azon amit írsz, de a helyzet az hogy tapasztalom, hogy
ez van.... Kölcsön kaptam a volt szobatársamtól egy könyvet, amiben egy
tájékoztató van a linuxokról, amit csak linux-nak hív...  Szó sincs a
gnu-ról, vagy hogy azt említsem, meg sem jelenik a disztribúció szó
sehol sem...

Nekem olyan könyvek, vagy kiadók kellenek, ahol nincs ilyen elvihibás
megnyílvánulás...

Rábai Viktor (current88)