[ubuntu-hu] Super Ubuntu

Antal Istvan Miklos djdarkmanx at gmail.com
2009. Jan. 17., Szo, 13:17:35 GMT

On Saturday 17 January 2009 02:21:56 Ferenc Stefán wrote:
> Administrator.
> Please, let out this one.
>
> Sziasztok!
>
> Nem csak york nak:
> "DVD ket adnek neki.". :) Mert minden ubuntu felhasznalo akit megkernek, h

Szerintem ez elegge mindent megmagyarazo es lenyegretoro volt, en nem azert
koptatom itt a billentyuzetemet, mert nekem ebbol egy mareknyi jo szarmazna,
en mindig a kubuntu.org-rol az alternate install CD-t toltom le, es azzal
kezdek.... de ez EN vagyok!!!

Vannak masok is. Es ha azt hiszitek, hogy az embereket tanitani kell es utanna
oprendszertt adni a kezukbe, akkor biztosithatok mindkenkit, hogy a magyar
felhasznalok koreben, maradni is fog az a keves %-os piaci reszesedes.

Gondolkozzatok, a power userek mar vagy attertek ubura, vagy makacsul
ragaszkodnak a sajat oprendszerukhoz, a non-power userekre meg ti azt
sugaljatok hogy nem fontosak(nem kerek kommnetart erre, aki nem hiszi jarjon
utanna, olvassa el az elozo leveleket).

En mar ket embert atteritettem kubuntura, amire kotve hiszem hogy barmelyik
mas listatag kepes lett volna, aki szerint meg kell mindenre tanitani az
embereket, meg hogy az eredeti ubuntu telepitovel lehet csak telepiteni. Ezek
elfogult velemenyek, amik eddig nem kaptak eletkepes, logikus illetve
ertlemes indoklast.

Ha egy a neten valaki azt mondja, hogy a linuxot nehez hasznalni, egybol
felriad mindenki, hogy mar pedig, igy, mar pedig ugy....viszont amikor arrol
lenne szo, hogy kevesbe fajdalommentese tenni az egesz hasznalatot, akkor meg
mindenki felriad, hogy hat tanulja meg a felhasznalo ezzel igazat adva
azoknak, akik a neten odairjak, hogy a windows xp-t konnyebb hasznalni mint
az ubut.

Ezzel, most lehet sokmindenkit felhaboritottam, de ez az igazsag, a Canonical
jogi okokbol nem teheti azt meg(a windowsnak viszont benen van az araban)
amikor szo van, mert Amerikaban pl. akkor senki se tudna hasznalni, viszont
egyaltalan nem titlja meg, sot osztonzi, hogy masok tegyek meg.

Amugy meg a korabban emlitett ket embernek is ugy tettem kubut, hogy utanna,
rapakoltam mindent amire szugseguk van, nem pedig ugy, hogy mondtam nekik,
hogy RTFM illetve, hogy tanuljak meg az aptot, kezelni, jojjenek ra hogy mi
micsoda stb, mar csak azert mert utanna az eletukben nem is volt szugseguk
ra, hogy hasznaljak, mivelhogy nem rendszergazdak akartak volna lenni, hanem
egyszeru felhasznalok.

Nemeth Gyorgy wrote:
> Valamint azért, mert van, aki személyeskedő síkra tereli a vitát.

Pelda? jah es:

#define "szemelyeskedo" "Masiknak a szemelyere tenni megjegyzest."

Hogy ne legyenek ferrertesek.