[ubuntu-hu] Honnan tanuljak

Alexandra Vass alexa.vass at gmail.com
2009. Jan. 17., Szo, 00:19:25 GMT

2009/1/16 Rabai Viktor <ubuntus88 at gmail.com>:
> Hali mindenkinek!!
>
> Egy egyszerű, de annál tartalmasabb kérdésre keresem a választ...
> Méghozzá, hogy milyen könyvből érdemes tanulni a linux, és az ubuntu
> használatát. Lehetőleg vmi írott anyag kéne, de ha netes van, az is
> megteszi... Ha kérhetem, akkor szerző-cím megjelölésével...  Jó éjt...
>
> Rábai Viktor (current88)

Ha általánosan Linuxot szeretnél, akkor ezeket az oldalakat javaslom:
http://szabilinux.hu/ - sok-sok írott segédanyag
http://progkor.inf.elte.hu/200809.1f/eloadas.htm - Bár unixként van
megjelölve, mi linux szervereken tanultuk, nem kell megijedni, még a
főoldalon biztos találsz érdekes dolgokat.

Üdv:
--
Vass "Skully" Alexandra
"I have an ego the size of a small planet" -- Linus Torwalds