[ubuntu-hu] Super Ubuntu

PT york at freemail.hu
2009. Jan. 16., P, 20:44:39 GMT

Szia

Bevallom oszinten nem olvastam vegig az osszes levelt igy lehet, hogy
elhangzott mas szajabol is ugyanez a velemeny.

> Látom István érti, mire szolgálna a dolog.
> Nem akarok én különcködni, csicsás fantázianévvel, meg mindenféle
> cécóval. Fölösleges!
> Ezen csak az van rajt, ami egyébként is kell és elsőként telepíti az
> ember. Pár lépéssel közelebb vagy.
> Ja, és jártam úgy, hogy szívesen odaadtam volna így a lemezt
> valakinek, hogy wubi, aztán mehet, és nincs vírus. De az eredeti
> lemezzel sajna ilyet nem lehet megtenni.
En ugy emlekszem ha kivalasztod a magyar telepitest akkor telepites
kozben ha van netkapcsolat akkor lehuzza a magyar nyelvi fileokat,
tehat telepites utan az eredeti ubutun szep magyar kornyezet fogad.

Ha az illetonek nincs net kapcsolata akkor DVD-ket adnek neki amin
rajt az osszes program, igy tud mindent telepiteni.

> [...]
> után. Nem avval, hogy sudo apt-get... Szóval én úgy nyomom, hogy
> ismerősnek ajánlom, ha kéri felteszem, beállítom és használhatja.
> Frissítést megmutatom hogy megy, és csókolom. Mást evvel nem kell
> csinálni. Lehet így is használni. Meg arra, hogy vannak alap dolgok,
> amit meg kell tanulni: igen, ez kétségtelen, csak akit érdekel, az
> úgy is meg fogja, és előbb, mint aki még nem is használja. Mert
> belebotlik az ember. Aki meg tényleg nem ért hozzá az meg mért legyen
> rákényszerítve a vírusos szörnyre? Vagy az fizesse meg az almát, amit
Aki nem ert hozza abban fel sem merul hogy matol ubuntuzni kellene.
Ha valaki hozzaerto raveszi, hogy ocsem probald mar ki akkor
valoszinuleg fel is telepiti neki, es akkor a fent nevezett dolog nem
jatszik.

> Kodály után szabaon: A nyílt forrás mindenkié! Így az Ubuntu is
> mindenkié! Szerintem Shuttleworth bácsi sírva fakadt volna, ha
> olvasta volna azt a hozzá szólást, hogy aki nem képes tanulni, vagy
> időt szánni rá, hogy megtanulja a telepítést, vagy a terminál
> használatot, az ne is használja egyáltalán...
> Ezen el kéne gondolkodni.
Igen neked is el kellene gondolkodni :).
En teljesen egyetertek azzal, hogy igen is tanulni kell!
Beszelhet magyarul, ha az lesz a kifogas, hogy a kedvencek helyett
konyvjelzo van ezert szar.

> Nem kérem továbbá, hogy támogasson az ubuntu.hu.
> Menjen csak a jól megszokott magyar módszer szerint.
Azert a tisztelt ubuntu kozossegbol nagyon sokan nagyon sokat dolgoztak
azert, hogy magyarorszag legkedveltebb disztribucioja legyen es a
leheto legjobb honositassal rendelkezzen.
Csak ugy jo magyar modszer szerint.

> A kreálmányomat meg felejtsétek el.
> Nekem ezért senki nem fizet, úgyhogy nem vagyok hajlandó harcolni
> senkivel. Se jogi dologba belekeveredni valaki magyar mentalitású
> "jóakaró" által.
Szabad megkerdezni miota is csinalod ezt a projektet?

Maradok tisztelettel

York.
ex ubuntu/kubuntu remix cd creator :]
---