[ubuntu-hu] Super Ubuntu

Karmester Tomi karmestomi at gmail.com
2009. Jan. 16., P, 20:14:36 GMT

Látom István érti, mire szolgálna a dolog.
Nem akarok én különcködni, csicsás fantázianévvel, meg mindenféle cécóval.
Fölösleges!
Ezen csak az van rajt, ami egyébként is kell és elsőként telepíti az ember.
Pár lépéssel közelebb vagy.
Ja, és jártam úgy, hogy szívesen odaadtam volna így a lemezt valakinek, hogy
wubi, aztán mehet, és nincs vírus. De az eredeti lemezzel sajna ilyet nem
lehet megtenni.

Aki először használja, az avval van elfoglalva, hogy felfedezze a win után.
Nem avval, hogy sudo apt-get... Szóval én úgy nyomom, hogy ismerősnek
ajánlom, ha kéri felteszem, beállítom és használhatja. Frissítést megmutatom
hogy megy, és csókolom. Mást evvel nem kell csinálni. Lehet így is
használni. Meg arra, hogy vannak alap dolgok, amit meg kell tanulni: igen,
ez kétségtelen, csak akit érdekel, az úgy is meg fogja, és előbb, mint aki
még nem is használja. Mert belebotlik az ember. Aki meg tényleg nem ért
hozzá az meg mért legyen rákényszerítve a vírusos szörnyre? Vagy az fizesse
meg az almát, amit már valaki megrágott?

Kodály után szabaon: A nyílt forrás mindenkié! Így az Ubuntu is mindenkié!
Szerintem Shuttleworth bácsi sírva fakadt volna, ha olvasta volna azt a
hozzá szólást, hogy aki nem képes tanulni, vagy időt szánni rá, hogy
megtanulja a telepítést, vagy a terminál használatot, az ne is használja
egyáltalán...
Ezen el kéne gondolkodni.

Nem kérem továbbá, hogy támogasson az ubuntu.hu.
Menjen csak a jól megszokott magyar módszer szerint.

A kreálmányomat meg felejtsétek el.
Nekem ezért senki nem fizet, úgyhogy nem vagyok hajlandó harcolni senkivel.
Se jogi dologba belekeveredni valaki magyar mentalitású "jóakaró" által.

Köszönöm, akinek pozitív véleménye volt a dologról, meg aki harcba szállt az
ügy érdekében.
Ha lesz friss verzió, akkor úgy is hallani fogtok róla. Addig is
vizsgaidőszak és tanulás.