[ubuntu-hu] ubuntu-hu digest, 30 kötet, 20 szám

Szabó Tamás savarius67 at gmail.com
2009. Jan. 13., K, 06:15:26 GMT

Sziasztok!
Elnezest,hogy csak igy ismeretlenul belekontarkodok a dolgokba.De tenyleg
bocs.
Szeretnek  azert par gondolatot en is elmondani:
Az Ubuntu... Hogy is mondjam... Egy REMEK dolog. Tetszik, tenyleg. Hasznalom
(ismetlem, CSAK hasznalom,nem vagyok profi!), igaz az XP mellett jelenleg,
mert a munkahelyen is az van.
Viszont akinek (mint most nekem) nincs internet elofizetese,az bizony
vakarhatja a kobakjat. Sztem ne lenne rossz dolog egy olyan CD/DVD, ami
olyanokat tartalmaz, ami az alapban nincs bent. DVD lejatszas,
zenelejatszas, Emerald, ilyesmi, mert a munkahelyen van 10perc szunet,
leszedek egy csomagot, hazaviszem, ott kiderul, hogy meg ez is kell hozza,
az is kell hozza, masnap leszedem hozza a szukesegeseket.... Szoval igy
maceras a dolog. Persze tudom, mident nem lehet felpakolni egy lemezre, de
ha ti, akik tenyleg ertetek hozza, jol atgondolva,  sztem valami okosat ki
tudnatok talalni. Talan nem kellene ujabb distro, csak egy "offline"
CD/DVD...

Tenyleg bocs,hogy belekontarkodtam a dolgaitokba
Maradok tisztelettel
Szabo Tamas