[ubuntu-hu] Super Ubuntu

Alexandra Vass alexa.vass at gmail.com
2009. Jan. 12., H, 15:59:01 GMT

2009/1/12 Kaszás Ferenc <apoth at freemail.hu>:
> Biztos igazad van. :P
> Kb utolsó volt h ide írtam...

Kedves Emberek, Orkok, Törpék, Trollok és Egyéb Lények!

Naaagy lelki erő kellett hogy eddig ne írja erre az Extended Ubuntu,
Hubuntu, Ubuntu Hungarian Remix vagy teljesen mindegy hogyan nevezzük
témához.
Nem nagyon szoktam kifejteni a véleményemet amúgy sem ilyen témákban,
de ehhez most had szóljak hozzá.

Tehát véleményem szerint nem baj hogy létezik ez a dolog, de ne
keverjük az eredeti Ubuntuval semmiféle képen a dolgot. Az ubuntu.hu
oldalnak az eredeti Ubuntuval kell foglalkoznia, nem pedig egy
átformált, átminősített, átkeresztelt dologgal /akárhogy nézem, a
névtoldás is névmásítás/, hiszen ez egy teljesen más dolog. Az eredeti
Ubuntu-t a Cannonical Ltd. bocsájtja ki nem pedig egy olyan ember, aki
belerak pár dolgot, másrészt aki mc-t akar használni, nem hiszem hogy
nagy dolog lenne beírni, hogy sudo apt-get install mc, mivel a
midnight commandert nem éppen a kezdők használják. És ha már itt
tartunk, nem baj az ha az r=1 juzerek okosodnak is egy kicsit néha.
Bizony néha szenvedni is kell. Én is rájöttem a ~1 év alatt, hogy
felesleges téríteni, úgy is jönnek azok maguktól, ha persze akarnak.
Harmadrészt. Aki az Ubuntu alatt nem tanul meg legalább Synapticot
használni az jó ember nem lehet. Negyedrészről az eredeti Ubuntu
telepítő TUD magyarul /Lásd:
http://tefeo.extra.hu/content/vm810hun.png /!

Javítsatok ki nyugodtan ha tévedek az álláspontommal kapcsolatban, de
én még mindig csak azt látom, hogy valaki a web-oldalával ki akar
kerülni egy népszerűbb web-oldalra, és ezáltal látogatókat remél.

Üdvözlettel:
--
Vass "Skully" Alexandra
"I have an ego the size of a small planet" -- Linus Torwalds