[ubuntu-hu] Super Ubuntu

Ali Márton ali.marton at gmail.com
2009. Jan. 11., V, 22:29:43 GMT

Üdv!

Nekem semmi kifogásom nincsen az ilyen "csináljunk x nevű disztrót y
darab funkció vagy + telepítés miatt", ahogy már korábban írták, majd az
idő eldönti, hogy szükség van-e rá. Ha az illető úgy érzi, hogy a
belefektetett idő megtérül, akkor meg pláne. A véleményem erről, hogy az
ubuntu.hu az ubuntu-t támogassa, ne egy x disztrót, ami ubuntu-n alapul.
Persze ez nem jelenti azt, hogy a két csoport tagjai között nem lehetne
átfedés.

A legtöbb felhasználónak (be kell, hogy valljuk) az kell, amit a win
nyújt: föltelepíted, van minden, ami kell, max azt mondja, hogy kattints
ide lécci és letöltöm a divx codec-et, aztán tudod megnézni a filmet.
Ezért lehet szükség ezekre a "bővített" rendszerekre.

Kicsit off:
Nekem (és gondolom sok más embernek) teljesen mások az elvárásaim. Nem
szeretem kézhez kapni a rendszerem, szeretek mindent magam beállítani.
Persze jó, hogy az alap ubuntu telepítésnél jön rengeteg program, de azt
kell, hogy mondjam, az évek során begyöpösödtem annyira, hogy a
nagyrészét leszedem és fölrakom azt, amit már megszoktam :) (vagy az
alternate cd-vel telepítés a másik)

Minden jót:
Marci