[ubuntu-hu] Super Ubuntu

fmihailov fmihailov at lajt.hu
2009. Jan. 11., V, 20:08:02 GMT

Sziasztok!
Kezdeném azzal, hogy remélem nem lesz flame a végére, de szeretnék valamit mutatni. Illetve írni. Pár nappal ezelőtt nagy vihart kavart amikor valaki beírt a levlistára, hogy készítene egy specifikus ubuntu változatot ami teljesen magyar nyelvű, és minden lényeges dolgot tartalmazna. Voltak hozzászólások pro és kontra, de megegyezés nem lett belőle. A fő ellenérv az volt hogy van ezerféle ubuntu változat, meg ott a kiwi is. Most sokan talán megköveznek, de én egyetértettem a szerencsétlen társunkkal aki szeretett volna valami jót tenni, és létrehozni valami "újat" . Na mindegy. A lényeg hogy ma böngészés közben találtam egy X-edik ubuntu verziót, amiről eddig nem hallottam.
http://www.ubuntugeek.com/super-ubuntu-200811-ubuntu-based-linux-including-favourite-applications.html
Most akkor felmerül a kérdés, hogy ennek mi értelme van? Mert ha jól vettem ki a sorok közül, akkor honfitársunk is valami hasonlót szeretett volna készíteni. Tehát ha ez is csak egy interpid felturbózva, akkor ugyanaz a helyzet áll elő mint a mi esetünkben. Tehát ha más létrehozhat "fölöslegesen" egy ilyet, akkor nekünk is adni kellene egy esélyt. Az idő eldönti hogy valóban szükséges-e ez a változat.
Mihailov Ferenc
ragazzo