[ubuntu-hu] Magyar ubuntu

Antal Istvan Miklos djdarkmanx at gmail.com
2009. Jan. 8., Cs, 08:44:17 GMT

On Thursday 08 January 2009 09:58:44 Ory Mate wrote:

> Ugye neked is jól esik, ha az utóbbiakat látva, téged nem ismerve
> megkérdőjelezem, hogy azon a két munkahelyen te keményen dolgozol? És hogy
> biztos az egyetemet is hanyagolod.

Tolem megkerdojelezheted....engem nem zavar. Mondjuk itt a moderatorsagrol meg
a "Magyar Ubunturol" van szo, nem tudom hogy jon ide az en szemelyes eletem
de felolem arrol is beszelgethetunk.

> Tehát NDrew (a legaktívabb [közösség által választott] moderátorunk)
> rosszul végzi a dolgát?

Tehat nem olvastad el figyelmesen amit irtam vagy/meg amire valaszoltam es nem
ertetted meg hogy mire ertettem, en meg nem ismetelem el, ha tenyleg erdekel,
akkor elolvasod az elozo leveleket is es jobban meggondolod mielot
felteveseket alkotsz.

Te velemenyed, elfogadom.