[ubuntu-hu] Magyar ubuntu

Orvos András dcndrew at gmail.com
2009. Jan. 7., Sze, 20:53:34 GMT

2009. 01. 7, szerda keltezéssel 22.45-kor Antal Istvan Miklos ezt írta:

> Erdemes elobb szep szoval probalkozni, ha nem megy utanna kemenykedni, nem
> forditva.

Érdemes. Ha olyan személyiség vagy. Ha viszont nem képesség, hanem
kellemes személyiség alapján válogatnák az embereket, akkor sokkal
gyakrabban fordulna elő, hogy egyébként oda nem való, de jó önreklámozó
képességű ember kerülne munkába.

> Hol van itt 5-10 uj topic? Most hagyjuk a filozofiat beszeljunk konkretan.

Ma délután néztem meg a fórumot. Én speciel arról beszélek.

Telepítésben kérnék segítséget új

xorg.conf - Monitor probléma új

NFS Most Wanted wine-al Ăşj

csomagkezelő alapvető működése új

Ma délután néztem meg. Megnyitottam az összes újat, hogy belenézzek.
Ez 4 darab néhány óra alatt.

> Csak az jelentkezzen moderatornak, akinek van ideje jol is vegezni dolgat,
> amugy meg van 2 munkahelyem+1 egyetem a nyakamon megis van turelmem rendesen
> megfogalmazni a levelemet.
>
> Inkabb ne keressunk kifogasokat, barki hibazhat es akirol beszelunk eppen be
> is ismerte, kar firtatni, indokolni, hogy miert mikor hogyan es kivel...

Név: nem elérhető
TĂ­pus: application/pgp-signature
MĂ©ret: 197 bytes
Leírás: Ez az =?ISO-8859-1?Q?=FCzenetr=E9sz?=
 =?ISO-8859-1?Q?_digit=E1lis?= =?ISO-8859-1?Q?_al=E1=EDr=E1ssal?= van
 =?ISO-8859-1?Q?ell=E1tva?=