[ubuntu-hu] Magyar ubuntu

Gabor SUVEG gabor at suveg.hu
2009. Jan. 7., Sze, 10:30:03 GMT

2009/1/7 Szilveszter Farkas <szilveszter.farkas at gmail.com>

> Tudod kedves szota, minden ember más. Leveledből is kiderül, hogy
> tisztában vagy vele: gsuveg általában így viselkedik. Éppen ezért nála
> ez egy megszokott dolog, és én pl. őszintén szólva valami rosszra
> gyanakodnék, ha gsuveg nem hasonló stílusban válaszolna egyszer egy
> konfliktus során. Az emberek elég nagy részének sikerült őt így
> elfogadnia. Ahogyan már veled és az egyszerre közösségépítő, ill. -

no reagalok kicsit hosszabban, ha mar megszolitottatok, elsosorban Szota
kolleganak,

1. nem hiszem, hogy sokkal elobbre lettunk volna vele ha azt irom, hogy
legyszives, kerlekszepen ne csinald ezt tovabb.
2. latszik, hogy nem ismersz. Soha nem talalkoztunk meg. Ha ismernel akar
csak kicsit is, tudnad, hogy milyen vagyok.
3. Ilyen esetekben, ha barhol, barki ilyen stilusban nyilvanul meg (emberi,
vallasi, vilagnezeti kerdesekben barkit is sert), nem erdekel ki mit gondol
utanna rolam, leirom mit gondolok. Es erdekes, utanna egy joerzesu ember sem
sertodott meg meg, hogy jaj decsunya voltal. En ilyenkor zsido, roman, vak
akit eppen sertenek vagy vagyok.
4. en tudom, nem vagyok tokeletes, rengeteg hibam van.
5. es nincs idom 5 nyajas mondatban leirni, hogy ez a stilus nem erre a
listara valo. de kesobb, ha van ido ra szivesen kifejltem a velemenyem a
dologrol akar 10 mondtaban is.

es latod hany level szuletett azota, hogy erzekeny lelkedet megsertettem,
ami megint elvitte offtopicban a temat. Pedig rengetek erdekes dolog lenne a
live cd keszitesevel. ahelyett, hogy itt megy az erzekenykedes, allnal be a
sorba, hogy akar a Belin-nek segitesel a cd image gyartasban, vagy a script
megirsaban, hogy Attilanak sokkal konnyebb legyen az elete. Ekozben O nem
erzekenykedik (pedig neki lenne mire, nezd meg a elso release utani
megnyilvanulasokat), hanem a felolvaso segitsegevel adottsagait 100%osan
kihasznalva csinalja szep csendben a dolgat. Gondolj ebbe bele legyszives.

Valaszt nem varok a listara, maganban lehet anyazni nyudodtan,  ha fontosnak
tarja valaki.

maradok tisztelettel,
--
SUVEG Gabor