[ubuntu-hu] Magyar ubuntu

Antal Istvan Miklos djdarkmanx at gmail.com
2009. Jan. 7., Sze, 08:23:27 GMT

On Wednesday 07 January 2009 10:13:16 Szilveszter Farkas wrote:
> Nincs mindenkinek
> ideje arra, hogy a mondanivalóját 5 nyájas mondatban leírja, ha
> egyszer annak a bekezdésnek a lényege csak annyi, amennyi leírva
> szerepel: "ezt itt fejezd be!".

Lehet hogy tevedek de tudtommal emailt illik szepen megfogalmazni, ha nincs
ideje ra, akkor irja meg akkor amikor van ideje ra, mert pont arra szolitotta
fel 'szota'-t, hogy valogassa meg a szavait, es ne kezdemenyezzen 'flame
wart' a listan, de azzal hogy parancsolva irta, nem igazan mutatott jo
peldat, de ez az en velemenyem.

On Wednesday 07 January 2009 10:13:16 Szilveszter Farkas wrote:
> Tudtommal ráadásul gsuveg a lista
> moderátora, ezért ő gyakorlatilag azt mond, ami neki jól esik.

Ez igy semmikepp nem igaz, gondold ezt at megegyszer, mert szerintem
moderator!=diktator(!= azt jelenti hogy nem egyenlo).