[ubuntu-hu] Magyar ubuntu

szota szota29 at gmail.com
2009. Jan. 7., Sze, 07:37:37 GMT

annak ellenére, hogy egyetértek a megjegyzéssel, hogy nem kellene
nemzetiségi síkra terelni egy-egy kérdés megítélését, azért egy
"légyszíves" vagy "jó lenne, ha.."..stb. (konkrétan:ezt itt fejezd be
légyszives!) valahogy kultúráltabb lenne! Ez az enyhén cezaromán
áthallású stílus (mert van még jópár hasonló, leteremtő már-már parancs
szerű hozzászólásod) valahogy nem illik a közösséghez.Még akkor sem, ha
sokat dolgoztál a magyar ubuntun és tagja vagy a vezérkarnak.