[ubuntu-hu] Magyar ubuntu

Ákos Veres royalpuck at gmail.com
2009. Jan. 6., K, 12:14:14 GMT

Igen erdekes ez a kiwi nem ubuntu. A kiwi oldalan ott van hogy ez
micsoda, es mert lett. Szerintem mar elegen elmondtak, de talan
felvetnek egy kerdest. Azert nem szeretik egyesek a kiwi linuxot mert
a romanok csinaltak ? (Erdelyi letemre azert is erdekel a valasz, mert
mar utkoztem hasonlo gondokba.). Mint jol tudjuk a kiwi sok mindenre
optimalizalva van, es szerintem a ha a magyar kozosseg megkeresne a
kiwi fejlesztoket, akkor lehetne egy magyar-roman egyutmukodes, hiszen
a kiwi-nek ez a ket fo nyelve, es ez altal talan nagyobb lenne az
erdeklodes (???).