[ubuntu-hu] Magyar ubuntu

Gabor SUVEG gabor at suveg.hu
2009. Jan. 5., H, 14:45:24 GMT

En orulok a Cdnek. Ahogy tobben is irtak, jo dolog, hogy keszult egy ujabb
kiadas. De. Amit hianyolok, hogy jo lenne doksi, hogyan keszul, hogyan
keszitheto egyedi kiadas ?
A masik velemeny, hogy a projekthez kitartas szukseges, ui egyszer
osszerakni egy cdt meg lehet csinalni, de folyamatosan - havonta - mar nem
olyan egyszeru, mint ahanyan leirtam elottem.

Azt javaslom, ird le hogyan keszult a CD, irj rola cikket, vagy cikkeket.
Azokat szivesen kitesszuk az oldalra.  Sot az elkeszult CDt is.
A megszerzett tudas birtokaban segithesz pl. a belin projektben, ott kellhet
surubben csinalni CDt, azon sokat tanulhatsz. Akar kismeretu netbook isok
stb.