[ubuntu-hu] Magyar ubuntu

Ra¡bai Viktor ubuntus88 at gmail.com
2009. Jan. 4., V, 20:04:50 GMT

Helló Mindenki!

Az a helyzet, hogy én örülök annak hogy valaki elég kreatív, elég ideje
van, és eléggé lelkes hogy egy ilyet összerakjon. Minden tiszteletem, de
azért van egy pár aggályom a letöltési oldalra való kirakással, meg a
hírverésre. Az a helyzet, hogy mint már toros is említette, nem lehet
minden ember saját disztróját kirakni a főoldalra. És ez jól is van így.
Ugyanakkor ha ez a disztró valamiben többet, vagy sokkal többet tud
nyújtani mint a jelenleg meglévő verziók, akkor mindenképp egy hírt
megengedhetünk neki.

Nem akarom a készítő(ke)t megsérteni de az a helyzet, hogy az ő
disztrójuk számomra nem ad annyi pluszt, amiért a Kiwi-t lecserélném.
Mindenkápp még azt el akarom mondani, hogy az hogy valaki összerak egy
olyan rendszert ami úgy néz ki ahogy az illető akarja, az dícséretet
érdemel, jómagam is próbálkoztam ezzel, és nem olyan egyszerű, mert
sokat kell ott ülni, mire minden olyan lesz amilyennek akarjuk. De akkor
is. Szerintem nincs értelme kitenni a letöltési oldalra. Az
erőfeszítéseik mindenképp fontolóra venném hogy egy hírt lehetne tenni,
de mivel ez toros reszortja, ezért azt személyesen vele kéne megalkudni.

Rábai Viktor (current88)