[ubuntu-hu] Magyar ubuntu

Karmester Tomi karmestomi at gmail.com
2009. Jan. 1., Cs, 21:32:26 GMT

Tiszteletem!

Ezt a levelet küldtem phanatic-nak és gsuveg-nek:

Ahogy blogomban írtam, megcsináltam egy magyar nyelvű, frissített
ubuntut Korlátozott extrákkal és mc-vel.

Szeretném folyamatosan havonta frissen tartani a live lemezt.
Az lenne a kérésem, hogy amennyiben lehetőség van rá, tegyék fel a
letöltések közé a linket, mert szeretném, ha egyre népszerűbb
lenne
a rendszer és talán tudok ez ügybe tenni valamit.

Egy ideiglenes oldalt alakítottam át a projectnek, és ezen válik
letölthetővé az iso.
http://tittirike.extra.hu/

Igyekszem szolgáltatókkal beszélni tükörszerverek üzemeltetése
ügyében, de addig is innen elérhető.

A blog:
http://ubuntu.hu/blog/karmestomi/magyar-nyelvu-ubuntu-amit-csak-hasznalni-kell

Köszönettel: karmestomi