[ubuntu-hu] Jelentkezés planetre

Szilveszter Farkas szilveszter.farkas at gmail.com
2009. Dec. 14., H, 11:15:59 GMT

Szia!

Először is elnézésedet szeretném kérni, amiért csak most reagálok.

> Nemrég (2009.12.04 - én) elindult egy oldal, iTea.hu néven, ahol terveink
> szerint lenne sok IT-val és Open Source-al foglalkozó hír, cikk és leírás
> (de ha megnézitek már van kint pár ;-)). Nagyon örülnénk, ha fel tudnátok
> venni a planetre. Amennyiben erre van lehetőség, itt van az RSSünk:
> http://itea.hu/rss .

Mivel vannak korábbról is bejegyzések a blogon, ezért örömmel kirakom
(ha csak 10 napnál fiatalabb cikkek lennének, akkor még 1-2 hónapot
vártam volna ezzel). Ugyanakkor a lista közönségéhez lenne egy olyan
kérdésem, hogy mennyire tartjátok jó, vagy rossz dolognak az ehhez
hasonló hír, illetve hogyan oldalak megjelenését a Planeten? Az egész
ugye úgy indult, hogy az Ubuntuval foglalkozó emberek egyéni blogjait
gyűjtenénk, ugyanakkor tisztában vagyok benne, hogy ha nem lenne ez a
néhány hír/hogyan blog, akkor jelentősen csökkenne a bejegyzések
száma, ami nem feltétlenül jó, viszont így eltávolodtunk az eredeti
gondolattól. Ez persze nem feltétlenül probléma, de kíváncsi vagyok a
véleményetekre.

Üdv,
Szilveszter