[ubuntu-hu] Debreceni" Linux"barátok

László Torma tormail at gmail.com
2009. Dec. 9., Sze, 14:20:16 GMT

> ezt a kérdést a help levlistán kellett volna feltenni: ubuntu-help at fsf.hu

Hát, igazából szerintem jó helyen tette fel a kérdését. :)
Úgy értem, a kérdés nem egy konkrét probléma megoldására vonatkozott
(nem is volt a levélben igazából problémaleírás), hanem arról szólt,
hogy van-e valamilyen Linux klub, vagy más hasonló lehetőség, ahol
személyesen tud segítséget kérni. Ez pedig inkább közösségi ügy, mint
support kérdés. Amúgy a válasz az, hogy nem tudok róla, hogy lenne
ilyen klub, pedig jó dolog lenne...

Egyébként addig is ilyen esetben ott az IRC: nem tökéletes megoldás,
de mégiscsak interaktív, vissza lehet kérdezni, stb. Ez a Freenode-on
a #ubuntu-hu szoba.

Üdv,
Torma László (toros)
Ubuntu tag