[ubuntu-hu] Ubuntu Akadémia jelentkezés

Horváth Benedek benjo123 at gmail.com
2009. Aug. 29., Szo, 13:48:35 BST

Sziasztok!

Szeretnék jelentkezni a 2009. szeptember 12-13-án megrendezésre kerülő
Ubuntu Akadémia 9.09-re kamerás "operatőrként". (torossal már beszéltem)
Ezenkívül hoznék magammal +1 főt, aki nézőként venne részt az eseményen.

Az Ubuntuval 2008. márciusa tájékán ismerkedtem meg
Chronos<http://ubuntu.hu/user/952>jóvoltából. Az első verzió amit
feltelepítettem, a 8.10 volt. Azóta
frissítettem a 9.04-re (megrendeltem az eredeti lemezeket), s tervezem a
9.10-re való frissítés is. A közösségi életben a magyar fordítócsapat
(Kelemen Gáborék) munkáját segítettem egy-két bejegyzés lefordításával.
Ezenkívül alkalmanként segítettem az elakadt usereket, valamint reklámoztam
az Ubuntut különböző csatornákban (internetes oldalakon). A Full Cirlce
Magazin több számát is elolvastam már, s azokból sok jó dologra tettem
szert.

Nevem: Horváth Benedek
Lakóhelyem: Érd
Launchpad-profilom linkje: https://launchpad.net/~benjo123

Remélem sikerül a jelentkezésem, s együtt lehetünk az Ubuntu Akadémián!

Üdvözlettel:

Horváth Benedek