[ubuntu-hu] bazaar commit gond

Rábai Viktor ubuntus88 at gmail.com
2009. Aug. 14., P, 18:44:14 BST

Szilveszter Farkas írta:

> Hasznos lenne, ha azt a hibaüzenetet is bemásolnád. Szerencsére a
> Bazaar elég beszédesen jelzi, ha valami gond van, általában megoldási
> javaslatot is ad (ahogy az a példában is látszik).
>
> Szilveszter

Hali!

Kipróbáltam az idézőjeleset, a rookie mappában, de u.a. a hiba...

viszont akkor bemásolom a másik parancs, a bzr conflicts kimenetét:

current88 at current88-laptop:~/doksik/rookie$ bzr conflicts
Conflict: can't delete main/connection because it is not empty.  Not
deleting.
Conflict: can't delete resources because it is not empty.  Not deleting.

Ezek szerint valamit törölni akarok, amit ő nem akar... De hát nem
akarok törölni semmit. A másik parancsot nem tudom kiadni rendesen, mert
a FILE helyett nem tom mit kéne írni.

Rábai Viktor (current88)