[ubuntu-hu] Szabad szoftver konferencia

szota szota29 at gmail.com
2009. Aug. 10., H, 14:50:52 BST

(OFF) ez az IC-s dolog, nem egyedi eset ám a világban: mi vettünk
egyszer úgy Bp-NewYork rep.jegyet a UNITED-től, hogy kiderült: ők nem is
indítanak saját gépet, hanem lefoglalták a menetrendszerű MALÉV gép
hátsó részét. A slusszpoén az, hogy a MALÉV akkor 78eFt adta a jegyet a
UNITED 65eFt-ért (ON)