[ubuntu-hu] Honlap bővítési ötlet

Szaksz László szakszlaci at gmail.com
2009. Aug. 6., Cs, 21:19:54 BST

És már úgy-ahogy működő, de tovább kellene fejleszteni valamit (mert
jelenleg az van, ha a firefox alatt ha rámész a weboldalra, akkor a
köv. szöveget nyomja ki: For viewing the map it is necessary to use
the Internet Explorer browser with installed ActiveX component of
Autodesk MapGuide. If installation has not been performed
automatically, click this link and install it manually. ) mert én a
neten csak ezt tudtam összeszedni+valami kevés saját iq-t hozzáadni,
mert ez még nem teljesen kész, tőlem ennyire futotta, de ezt hova
tegyem fel, hogy közkincs legyen, meg tovább legyen fejlesztve?