[ubuntu-hu] Szkript verseny ötlet

Rábai Viktor ubuntus88 at gmail.com
2009. Aug. 6., Cs, 13:43:18 BST

Egy darab programmal is lehet nevezni, de többel, több kategóriában
nagyobb a nyerés esélye. De ehhez még el kell fogadni a vezetőségnek az
elképzelést, és valami viszhang kell, hogy lehet-e, vagy hülyeség, vagy
ilyesmi. Mert szerintem az unatkozó programozókat, így kicsit fel
lehetne rázni, hogy valami egyszerű, de a közjónak jó programot írjanak,
vagy ha már megvan, akkor egy kis leírással összefűzve tegyék közzé.