[ubuntu-hu] Honlap bővítési ötlet

Rábai Viktor ubuntus88 at gmail.com
2009. Aug. 6., Cs, 12:10:57 BST

Üdv!

Tudom hogy nem igazán jó szájízzel gondolunk a most elkészült
weboldalra, ami (sajna) igen nehezen öltött alakot, de szép lett. Ennek
ellenére lenne egy bővítési javaslatom.
http://skl-projekt.hu/viewpage.php?page_id=30
Ezen az oldalon egy gyűjtemény van, ami programokat szkripteket, és
egyéb találmányokat tömörít. Na szerintem ilyesmi nekünk is kéne. Ha
csak arra gondolok, hogy Sevoir mennyi hasznos dolgot programozott le,
meg a többi hasznos kis programocska. Meg lehetne oldani, hogy egy csomó
dolgot, howto-t szkriptelt megoldás formájában közzétesszük. Plusz, ez
egy kényelmi elem is lehetne, mert így nem kéne annyit keresgetni, hanem
csak rákattintok a "Saját fejlesztésű programok" részre, és ott van az
összes szkript. Gyanítom hogy ehhez kell valaki aki a vállán viszi az
egészet, ezért én vállalom hogy a beküldött anyagok eszmei részét
szortírozom, ha valaki segít a programozás részében  :-)  .

Ötleteket, és kételyeket várok.

Rábai Viktor (current88)