[ubuntu-hu] Internet beállítás 9.04

Ákos Veres royalpuck at gmail.com
2009. Ápr. 30., Cs, 09:25:09 BST

Ha mar ennyire korultekinto vagy szota bacsi, mert nem adtad meg a draga
felhasznalonak a linket ahol feltud iratkozni a helplistara ?
(Konkretan en sem tudom)

Udv.
Ákos Veres (Puck)

http://XtRadio.org - The place we feel XtRadiordinary.
http://answers.translatechannel.org - Just ask!

"I dare to dream, I dare to imagine, I dare to dream my imagination."