[ubuntu-hu] Ubuntu(.hu) reklámozása, technikai sportban (Magyar Nemzeti Jet Ski Bajnokság)

Viktor Rábai ubuntus88 at gmail.com
2009. Ápr. 29., Sze, 19:06:30 BST

2009/4/29 László Torma <tormail at gmail.com>

> Sziasztok!
>
> Nem tudom, láttátok-e ezt a topicot, mindenesetre ha nem, akkor
> megragadom az alkalmat, hogy felhívjam rá a figyelmet:
>

> http://ubuntu.hu/forum/kozosseg/ubuntuhu-reklamozasa-technikai-sportban-magyar-nemzeti-jet-ski-bajnoksag
>
> A lényeg ez:
>
> "A Szövetség tegnapi közgyűlésén felkértek arra, hogy a Magyar Nemzeti
> Jet Ski Bajnokság ez évi öt Forma 1-es fordulójának online internetes
> közvetítésével foglalkozzak.
> A www.jet-ski.hu honlapon szeretnénk az öt fordulót online adásban
> [...]

Nekem vannak fenntarásaim a dologgal kapcsolatban...  Például hogy Konkrétan
nem mondta meg mi kell neki, ember vagy információ. Én azt olvastam ki hogy
valaki(k) menjenek ki, amihez állják az utat, és (jó esetben) a kaját. Ezen
kívül gondolom szinte egyértelmű hogy a tudásra is szükségük lenne. Ami nem
baj, de azért a jelenlét az teljesen más. Viszont kapunk egy rakás
reklámfelületet, ami jó tehet mint reklám. Nem olvastam pontosan utána de ha
megmondaná mikor lesz lehet lenne ember aki elmegy. Esetleg még emberek is.
Mindenki tegyen elgondolása szerint.

Toros: vedd fel velĂĽk a kapcsolatot szerintem, hogy mik a pontos
keretek/kondĂ­ciĂłk, mert lehet ember is kell, Ă©s lehet hogy ki tudunk
kunyizni egy standot is, mert akkor tényleg lenne értelme elmenni.

Rábai Viktor (current88)