[ubuntu-hu] Szabad Szoftver Este október 14-én

László Torma tormail at gmail.com
2008. Sze. 30., K, 09:30:34 BST

Sziasztok!

Elkezdtük szervezni a következő Szabad Szoftver Estét. Ez október
14-én, este 7 órától lesz, új helyszínen: az Uránia Nemzeti
Filmszínház kávézójában. Egyelőre egy előadás tűnik biztosnak: ez az
OpenSolarisról fog szólni, és szerintem ez önmagában is lesz annyira
érdekes, hogy már csak emiatt is érdemes eljönni... Írtam még két
potenciális előadónak pár napja, azonban ők eddig nem jeleztek vissza.
Mindenesetre ha valakinek van valami jó ötlete, hogy kitől hallana
szívesen előadást, vagy még inkább maga tartana szívesen valamiről, az
szóljon, mert lehet, hogy keresnünk kell még másokat. Emellett
természetesen minden ötletet, javaslatot, tippet örömmel fogadunk...

Üdv,
Torma László (toros)
Ubuntu tag