[ubuntu-hu] Intrepid Ibex sajtótájékoztató

mergenc mergenc at gmail.com
2008. Sze. 27., Szo, 10:15:42 BST

szasztok

szerintem nem lenne hülyeség az ubuntu-variációkat is bemutatni,
Ă©rtem ez alatt nem csak  a kubuntu, xubuntu, fluxbuntu, mediabuntu, etc.
dolgokat,
de az olyanokat is, mint a kiwi,vagy akár az a keresztyén disztró,aminek nem
jut eszembe a neve :)

szép hétvégét:
mergenc

ps: amúgy, ha normális a firkász,elég, ha kedvesen beszélsz vele és a
tenyeredből eszik. ha hülye, akkor megszakadhatsz, úgyis mindegy