[ubuntu-hu] Intrepid Ibex sajtótájékoztató

László Torma tormail at gmail.com
2008. Sze. 26., P, 12:33:26 BST

2008/9/26 Kaszás Ferenc <apoth at freemail.hu>:
> Esetleg két hasonló felépítésű gépet összehasonlítani, egyiket Vistával,
> a másikat Ibexxel.
> Lehetne rajtuk netsebességet mérni, összehasonlítani a compizt az
> aeroval, sőt egyszerre futtatni windowsos progikat (néhány progam sokkal
> gyorsabb linux alatt)
> Esetleg játékok fps-ét összehasonlítani (sokan még mindíg azt hoszik,
> hogy nem mennek linuxon játékok)
> Netsebességet is lehetne mérni. Ubuntu lenne a gyorsabb, mert a vista
> mindíg frissít :)
> Kb ilyesmire gondoltam.

Szerintem a legtöbb újságírót ez nem annyira érdekli, ráadásul azt a
sztereotípiát erősítjük, hogy a Linuxosok foglalkoznak a legtöbbet a
Windowsszal... :)

Mutassuk meg, mit tud az Intrepid - nagyon jó kis disztró ez az
Ubuntu, nem kell aggódnunk. Szerencsére könnyű dolgunk van, bőven
elég, ha csak megmutatjuk, mit tud, az is nyálcsorgatós lesz... :)

toros