[ubuntu-hu] Torosnak!

László Torma tormail at gmail.com
2008. Sze. 26., P, 11:51:22 BST

Szia,

hivatalosan még "in progress" a Launchpadon a bug, nem tudom, hogy a
tárolókban van-e már a workaround, vagy most pontosan hol is tart. Ez
egy tegnapi komment:
https://bugs.launchpad.net/ubuntu/+source/linux/+bug/263555/comments/48

"the driver has been disabled until a proper fix emerges. This does
mean that anyone using e1000e with Intrepid is unable to do so at the
moment, but this is felt to be a better workaround than continuing to
place unknown numbers of machines at risk of permanently losing their
ethernet chips."

Ha jól tudom, az alpha 6 kiadás még érintett a hibában. A
2.6.27-4.6-es kernel már biztonságos, de még ez se végleges megoldás,
egyelőre ki van kapcsolva benne az e1000e driver:
https://bugs.launchpad.net/ubuntu/+source/linux/+bug/263555/comments/39

A packages.ubuntu.com szerint már ez van az intrepid tárolóban:
http://packages.ubuntu.com/intrepid/linux-image-2.6.27-4-generic

A changelogban szeptember 23-i dátum szerepel:
Ben Collins <ben.collins at canonical.com>  Tue, 23 Sep 2008 09:53:57 -0400

Szerintem egyelőre nem nagyon tudunk mit írni a dologról, az Alpha 6
bejelentésbe beveszem, hogy akinek intel e1000e chipsetes cucca van,
az semmiképpen ne használja, mert a hardware károsodását okozhatja.
Majd a beta bejelentésbe meg beleveszem, hogy javítva (ha addigra
sikerül tényleg javítani, nem csak workaround lesz).

Üdv,
Torma László (toros)
Ubuntu tag