[ubuntu-hu] Intrepid Release Party

László Torma tormail at gmail.com
2008. Sze. 25., Cs, 20:20:16 BST

Sziasztok!

Mint azt valószínűleg tudjátok, október 30-án jelenik meg az Ubuntu
következő kiadása, az Intrepid Ibex (és nem mellesleg október 20-án
lesz 4 éves az Ubuntu). Természetesen idén is lesz Release Party. A
helyszín valószínűleg ugyanaz lesz, mint legutóbb (Billy Rotten), mert
a Hardy Release Party is nagyon jól sikerült ott. További előnye a
helynek, hogy ha garantáljuk, hogy legalább 20-an leszünk, akkor az
egész helyet lefoglalják nekünk. Eddig nem mertük ezt bevállalni, de
szerintem most érdemes lenne úgy szervezni, hogy csak a mienk legyen a
hely. A kérdés viszont az, hogy mikor tartsuk a bulit. Én arra
gondoltam, hogy október 30-a lenne az ideális (csütörtök), mivel
szombaton halottak napja lesz, ezért valószínűleg péntek este sokan
elutaznak majd. Mi a véleményetek?

Üdv,
Torma László (toros)
Ubuntu tag