[ubuntu-hu] terjesztés

Barnabas Szekeres szekeresbarnabas at gmail.com
2008. Sze. 12., P, 08:51:46 BST

2008/9/12 Szilveszter Farkas <szilveszter.farkas at gmail.com>

> Ha tudnánk ilyesmiről, már rég csináltunk volna :) Többször is volt
> már szó ilyesmiről, ha jól emlékszem, igaz csak egymás között...
> Reméljük most elindul valami, és tartalom is kerülhet arra az
> oldalra :) Valahol ez inkább a kereskedők érdeke, nekik kell(ene)
> felismerniük, hogy mekkora potenciál van esetlegesen egy ilyen
> közösségi oldalon való megjelenésnek, ahol közvetlenül megszólíthatják
> a célközönség egy részét. Szerintem mindenki örülne hasonló és
> _konkrét_ megkeresésnek.
>
> Ăśdv,
> Szilveszter

Egész szerintem csak hype kérdése. Ha minden informatikai üzlet ajtajára
kidobnánk ezt "Nálunk Ubuntu -val előtelepített számítógépet vásárolhat most
csak X HUF -ért " divat lenne mindenhol a könyéken az üzletek körében, hogy
telepítsenek Ubuntut előre. (Ugye nem az Ubuntu fogja a többi céget is
élteteni, hanem maga a szolgáltatásuk hiánya). A Probléma csak ott van, hogy
ha mindenhol elkezdenek majd Ubuntu-t telepíteni, hozzá nem értő informatiki
boltokban és kész is a negatív reklám. Mindenki csak saját felellőségre
kezdjen neki ilyen feladatnak, mert be is lehet vele fürödni.