[ubuntu-hu] terjesztés

Mátó Péter mato.peter at andrews.hu
2008. Sze. 12., P, 08:08:40 BST

Szerintem lehetne csinálni egy olyan oldalt az ubuntu.hu-n, hogy "Hol
vásárolhatok Ubuntu-val telepített gépeket?". Ez hasznos információ lenne az
Ubuntusoknak, és egy kis reklám az ilyen hozzáállású kereskedőknek :)

üdv

%%| http://fsf.hu |%%%%%%%%| FSF.hu Alapítvány - Mert a szabadság viccesebb. |%%