[ubuntu-hu] Blikk

Ra¡bai Viktor ubuntus88 at gmail.com
2008. Okt. 31., P, 15:42:08 GMT

>     álljunk meg egy szóra.
>     én pont azt mondom, hogy az alapján kell megítélni, amit csinál.
>     és várom, hogy csináljon jót, szurkolok.
>     olvassunk vissza :)

Ezzel osztoznom kell... szinte várom a Seven kiadását, hogy megtudjam
milyen a csomag alapú Win. (ha jól tudom ezen törik a fejüket) Szinte
biztos vagyok abban is hogy rengeteg ötletet átvettek a linuxtól, de ha
ezzel kapunk egy csúcs rendszert akkor...

Vagy elképzelhető az is hogy lopkodnak innen is meg onnan is, és valami
sz at r lesz belőle, de már érdekelne hogy mit hoznak ki belőle.

Rábai Viktor (current88)