[ubuntu-hu] Blikk

mergenc mergenc at gmail.com
2008. Okt. 30., Cs, 18:17:22 GMT

"Az üzleti élet végső célja a profit - ezt még elfogadom, de ez sem
feltétlenül igaz; hisz a mostani profit nem kárpótol a holnaputániért"

nem vagyok nagy szakértője a dolognak (meg erősen off is), de úgy tudom, a
jelen fennforgó közgazdasági elméletek a jövőbeli javakat erőst
diszkontálják, amúgy egyetértek.