[ubuntu-hu] Blikk

mergenc mergenc at gmail.com
2008. Okt. 30., Cs, 17:49:58 GMT

:)
azt nem, de a cloud (azure) kapcsán jött elő a dolog, szóval nem lehet
messze.
amúgy alapban utálni a vindózt, csak mert vindóz, szerintem van akkora
hülyeség,
mint linuxot nem használni, mert "nehéz". lehet utálni az üzletpolitikájukat
(szerény személyem is rühelli), de ha összehoznak valami jót, ki fogom
próbálni.
szvsz.
(persze, nem valószínű, hogy használni fogom, de azért megnézem)
jöhetnek a téglák :)