[ubuntu-hu] Blikk

szota szota29 at gmail.com
2008. Okt. 30., Cs, 17:24:44 GMT

nos én ismerek egy.két olyan céget ahol full MS-re épített rendszerrel
milliókat keresnek euroban számolva is.
Akkor azért annyira szar nem lehet, csak mi nem szeretjük és tudunk
barátságosabb op.rendszerről is!
Amúgy a régi görögöknél volt egy szabály: az ellenséget magasztalni
kell, mert ha gyengébb nálunk, akkor nem dícsőség nyerni ellene, ha meg
veszítünk egy gyengébb ellen, akkora az meg kifejezetten szégyen!
:)