[ubuntu-hu] Blikk

Andrejka Balázs balazs.andrejka at gmail.com
2008. Okt. 30., Cs, 17:03:37 GMT

> Próbáld ki, nekem már 1-2szer segítettek, rendszermérnököt kapcsoltak,
> elégedettségi e-mail küldtek..stb.
> +36 1 267 4636 és úgy jelentkezik be a call center: Üdvözli Önt a MS
> Magyarország.
Ebben az egyben sajnos egyet kell Ă©rtenem, a MS-nak valĂłban van
telefonos ügyfélszolgálata, ahol rögtön segítséget kaphat a user. Persze
az már más kédés, hogy ha az Ubuntu help listájára ír valaki, akkor is
az esetek nagy részében órákon belül segítséget kap. És nem utolsó
sorban ingyen, nem kell hozzá megvennie egy terméket sem drága pénzért.
Természetesen a többi része az így ebben a formában baromság. Nem tudom
elképzelni, hogy miért él az a tudat az emberekben még mindig, hogy a
linux nem felhasználóbarát. Pl a debian alapú disztrók tárolós
megoldásánál felhasználóbarátabb dolgot még a híres MS termékeiben sem
láttam.

Ăśdv:
Andrejka Balázs