[ubuntu-hu] Valasz Valaszra

Szilveszter Farkas szilveszter.farkas at gmail.com
2008. Okt. 28., K, 10:26:56 GMT

> Phanatic ezt írta itt:

Ezzel csak annyi a gond, hogy itt nem én diktálok. Amit a blogomban,
vagy hozzászólásként tőlem olvashatsz, azok az én személyes
véleményemet tükrözik (nem fogom odaírni mindegyik mondatom elé azt,
hogy "szerintem"). A végleges koncepciónak egy konszenzus
eredményeképpen kell megszületnie, és ez a vita éppen most zajlik itt
a listán.

> Feltételek? Kritériumok?
> Nincs! BÁRKI van!

Már néhány napja nem érkezett érdemben hozzászólás a felvetett
egyszerű, objektív mércével elbírálható feltételekhez. Ezek nagy része
Toros cikkében olvashatók: http://ubuntu.hu/hirek/2008oct/blogolj-az-ubuntu-planetre
  - ezeket csak annyival egészítenénk ki, hogy nem lehet for-profit
reklámokat elhelyezni a blogbejegyzésekben (pontosabban lehet, de azok
a planetre eljutó rss-ben ne legyenek benne), továbbá az Ubuntuval
való kapcsolat természetes velejárójaként tiszteletben kell tartani a
Code of Conduct-ot (videlkedési kódexet, amelynek elérhető a magyar
fordítása az ubuntu.hu-n, ha jól emlékszem).

Ezek alapján szerintem nyugodtan kijelenthetem, hogy az összes eddigi
jelentkező teljesíti ezeket a feltételeket, ezért felkerülhetnek a
planet.ubuntu.hu-ra.

Arra viszont szeretném felhívni a tisztelt lista tagságot, hogy az
Ubuntu videlkedési kódex a levelező listákra is vonatkozik, kérlek ezt
tartsátok tiszteletben.

A felvetés megvitatására kitűzött határidő október 30., ezért ha
valakinek a fentiekkel kapcsolatban van hozzáfűznivalója, az kérem ne
hallgassa el.

Köszönöm,
Szilveszter