[ubuntu-hu] Valasz Valaszra

Antal Istvan Miklos djdarkmanx at gmail.com
2008. Okt. 28., K, 00:43:54 GMT

> Már az is baj, ha egyetértek veled? :)

latom meg nem tudod a kulombseget valakivel egyet erteni illetve valakinek a
szavait kiforgatni, gratulalok az utobbiban profi vagy

> Tőlünk biztos nem, miért?

akkor meg miert csinaltok ebbol olyan nagy dolgot, amugyis tele van planet
igenytelen nem-magyar tartalommal

> Jézus! Mária! Szent József!
>
> Egy weboldal gazdái meg akarják nézni, hogy mit tesznek ki az oldalukra!
> Itten cenzúra van! Most mi lesz?

ezt mond a birosagon, mert en ugy tudtam hogy ez EGy LoCo, es ugy tudtam hogy
nyilt kozosseg stb. de latom tevedtem.

amugy buszke vagy az ilyen jellegu erdektelen beszolasaid miat:

> Itten cenzúra van! Most mi lesz?

mert en erre tutira nem lennek az

> Rendben, kérésedet nyugtáztuk.

Ha nem tudsz valaszolni valamire, minek strapalod magad, hogy elovegyed a
fuzetedet es kimasolj belole egy ilyen standard semmitmondo szoveget, inkabb
ne idezz es ne valaszolj, ha nem tudod mirol van szo, mert "rontod a kozosseg
imageet"

> Remélem érzed hogy ez mennyire rossz példa.

Mar gondolom nem is kell mondjam hogy ez mennyire semmitmondo, mert az osszes
mondataidban dominal a semmitmondosag, az hogy ne mondjal semmit, es megis
kontrazzal a masik irasara.

Miert remeled hogy en erezzek valamit? mi kozod van az erzeseimhez? Miert
lenne rosz pelda? magyarazd, ne csak dumalj melle, a te egesz leveled egy
rosz pelda arra, hogy egy email hogyan kene kinezzen, mert az ez a nullas
tartalom meg IRC/IM-en is elfogadhatatlan

> Aham. Jó.

Öhhhhh. jahhhh, mi höööööö. idézünk és írunk két szót rá, höhhh?

> A hirtelen fellángolás pont az ilyesmiről ismerszik meg: üres szavak,
> ígéretek bőven, határozott kiállás ezek mellett hangosan, tényleges
> teljesítmény -> 0.

A te beszolasaid semmitmondosaga 1-tol 10ig tarto mercen: csillagos 10

> Azt írsz a blogodon, amit akarsz. Ha szeretnéd, hogy kirakjuk és van
> köze az Ubuntuhoz és nem tiltakozik ellene a lista tagsága, akkor?
> kikerülhet. De a kettő nem ugyanaz, nem célunk a világ összes
> baromságának helyt adni, amit a szólásszabadság lehetővé tesz.

Milyen kar hogy ez a lista helyt ad a te baromsagaid leirasanak :D

> lol, kommunisták még nem voltunk.

omfg, rotf, lol, lal, mar megint IRC-en vagyunk

> Formálisan tényleg nincs sok értelme kikötni hogy hány
> bejegyzés kell, de valamennyi azért legyen már.

Ne legyen de megis legyen?

> Jaj, ácsi, akkor most pár bekezdéssel ezelőtt visszavontad a
> jelentkezést vagy nem? :)

Nem irtam eleg magyarul le az elozo emailemet? mit nem lehet megerteni belole?

> Nyugi, ennél nekünk sokkal több kell ahhoz hogy megsértődjünk, a hosszú
> linuxozás türelmessé tesz ;).

Linuxozas? ez valami fejlesztoi munka?

Eleg turelmesse hogy osszehordjal ennyi zagyvasagot, mint amit az elozo
leveledbe irtal? Unatkozol? mert en nem tudom, de ha unatkoznek mennek inkabb
setalni, hidd el sokkal jobb idotoltes mint az, hogy kisorsolsz egy levelet
es irod ra a semmitmondo "Aham. Jó" meg hasonlo mondatokat, hogy villogjal
azzal, hogy kontraztal egy levelre, ugy hogy kozben semmi ertelmeset nem
irtal le.

De mondok valamit, ha szemelyesen a valaszommal van baj, akkor irjal az en
email cimemre, es valaszolok neked, kar folosleges flameelessel telimtomni
ezt a lelevelezolistat.

Viszont ha tudsz eppkezlab ellenerveket irni, amik nem csak annyibol allnak
hogy  "Aham. Jó.", "lol, kommunisták még nem voltunk." meg hasonlo gyerekes,
tartalom mentes illetve okoskodo mondatokbol, akkor szivesen megvitatom veled
oket itt a listan.