[ubuntu-hu] Levont következtetések

Antal Istvan Miklos djdarkmanx at gmail.com
2008. Okt. 26., V, 10:34:20 GMT

> Pontosan, lássuk hogy a blogon vannak-e bejegyzések, nem megy-e el a
> kedved egy hónap után, meg hogy mégis miféle társaság képe rajzolódik ki
> előttünk a blog alapján. Egyelőre még nem látni semmit, csak szándékot,
> tervet meg üres szavakat - bocs. Szerintem egy pár hónap múlva térjünk
> vissza a kérdésre.

Ritka előítéletes mondatok, feltennék egy kérdést: aki felkeröl a planetre kap
pénzt?

Valahogy nem tudom megérteni, ha logikusan gondolkodik, hogy mi ez a
*cenzúra*, tudom hogy csúnya szó nem megfelelő kontextusban, de ez a
mentalitás a cenzúra szellemét tükrözi.

Tudnék eredeti írásokat küldeni, amiket mi készítettünk, annyít hogy
valószínüleg elhinnétek, hogy jó tartalmakat akarunk szolgáltatni, de ha
ennyire bizalmatlan a planet velünk szemben, akkor nem látom értelmét hogy mi
is itt legyünk, ugyanis mi nyílt emberek vagyunk és nem akarunk olyan
közösségbe bekerülni, ahol előítélik az embereket, és fíktív mércéket
állitanak fel.

Sokan lehet a fentiektől megsértődtek és talán fogalmunk sincs arról hogy mit
irtam, ezért példázom: Mi lenne akkor ha elvégeznéd az iskolát(egyetem vagy
akármit) és SEHOVA se vennének fel, mert mindegyik helyen azt kérnék tőled,
hogy mutass fel valamit, megmondanák, hogy legalább 3 hónap kell legyen a
munkakönyvedben és legalább 6 elkészített munkadarab. Na akkor mit csinálnál?

A fentieket nem kizárólag az SMLinux érdekében írtam hanem mindazok nevében,
akiket lenéznek a *nagyok*.

És valószínüleg ha annyíra gyúrnánk, hogy az SMLinux felkerüljön a planetre
már rég lenne 30 kifogástalan post, csak *sajnos* mi inkább akkor írunk
amikor van is valami érdemleges, amit leírjunk.

Ha meg hírtelen fellángolás lenne, akkor már rég nem írtam volna ennyi betüt..
ahogy látom fölöslegesen.

Tehát végül a kérdésem: az uz Ubuntu Planet, ami "Ablak az Ubuntu magyar
hackereinek és közösségének világára, munkájára és életére." tudja-e hogy mi
az hogy "freedom of speech" vagy nem? és ha tudja, akkor alkalmazza is vagy
inkább újraéleszti a kommunizmust(bizalmatlanságot)? és végül: az Ubuntu
Planet szándékszik-e bevenni az SMLinux-t vagy inkább tovább csámcsog a
törvény aprócskai betüin?

Aki esetleg ettől sértve érzi magát annak valószínüleg oka is van rá. Nem
idéztem minden levelet, de nagyjából a tartalomból kiderül hogy kiknek
válaszolok.