[ubuntu-hu] Sziasztok

László Torma tormail at gmail.com
2008. Okt. 25., Szo, 14:59:39 BST

2008/10/24 Grósz Zoltán <groszzoltan at gmail.com>:
> Azért ezt elég szigorúnak vélem! Sőőőt!!!
> A minimum 6 bejegyzés  az jó elgondolás, ám a 3 hónap szerintem
> felesleges. Mért ítéljünk egy termékeny dinamikusan publikáló 'kezdőt' 3
> hónap elzárásra? :)

Van benne valami, főleg ha valaki éppen a Planet hírének hatására
döntött úgy, hogy akkor most elkezd rendszeresen blogolni. Ezért is
kérdeztem meg az SM-Linux blog kapcsán, hogy mennyire gondolják
komolyan és mennyire terveznek hosszú távra. Szerintem elég, ha
végiggondolja magában őszintén, hogy nem csak egy hirtelen
fellángolásról van-e szó, majd ez alapján eldönti, hogy akar-e
jelentkezni. Szóval szerintem ez a 3 hónap/6 bejegyzés lehetne egy
"lágy feltétel", vagyis azokat a blogoknál, amelyek ennek nem felelnek
meg, jobban rá kellene kérdezni a szándékokra, tervekre, stb. Tehát
nem kell feltétlen automatikusan kizáró ok legyen...

toros