[ubuntu-hu] Sziasztok

Gabor Kelemen kelemeng at gnome.hu
2008. Okt. 25., Szo, 11:02:58 BST

Palocz Istvan írta:
> Igazából én sem értem ezt a szigorkodást. Egy Planet nem arról szól,
> hogy az összes az ubuntu-hoz fellelhető hírt összegyűjtse?

Ez egy jó kérdés, nagyon is.

Az eredeti szöveg, ami a gnome planet mottója és egy az egybe átvettünk,
az az hogy:

Planet GNOME is a window into the world, work and lives of GNOME hackers
and contributors.

Tehát nem elsősorban a gnome-ról szól, hanem a gnome mögött álló
emberekről, akik ugyan egy csomót írnak a gnome-közeli dolgaikról, de
nem csak arról. Azt hiszem, hogy ez kiindulási pontként használható, a
kérdés csak az hogy mennyire kell módosítani a helyi viszonyokhoz.

Szerintem nem kell, elég megkövetelni annyit, hogy az embernek legyen
némi köze az ubuntuhoz, legalábbis írjon arról is. Mondjuk a creative
suites bejegyzést én se értettem, de hát istenem...

> Saját blogomon ritkán születnek ubuntu-s bejegyzések, és azok se velősek
> ezért nem is ajánlom. ;)
>
> A kérdés azonban felmerül bennem: Miért ne lehetne csak az ubuntu-s
> híreket átvenni tőlem? ( http://palocz.hu/taxonomy/term/21 )
> Ki a francot érdekelnek az egyéb bejegyzéseim?

Engem! :)
Mivel a planet lényege inkább az ember, mint az ubuntu, jöhetnek.

üdv
kg