[ubuntu-hu] 8.10 RC??

Takács László lacyc3 at gmail.com
2008. Okt. 22., Sze, 15:29:33 BST

Rossz az időzítés. Ha belekerül az oo.o3 és lesznek vele problémák akkor az
elég nagy probléma, viszont ha marad a régi akkor most fél évig egy kicsit
le leszünk maradva a többi disztrohoz képest.

Szerintem legyen stabil és kiforrott mint új, okos de folyamatosan
frissítendő és bohókos.

--
Üdv,
Takács László