[ubuntu-hu] Ubi oktato videok

Csarlee csarlee at gmail.com
2008. Okt. 17., P, 13:49:21 BST

Sziasztok!

Nem vagyok tanarember de ezzel az Ubi oktatovideokkal kapcsolatban
mondanam, hogy allitsunk ossze elotte egy tematikat! Az alapoknal kell
kezdeni erosen, mert szvsz ennek a sracnak is magyarazhatod a
helyszinen, hogy ilyen particio meg olyan particio meg
gyokerfajlrendszer es tarsai... Jo esetben megkerdezi, hogy mi az,
rosszabban azt hiszi, hogy az anyat szidod!
Ezert szerintem mielott barmit is keszitenenk a telepitesrol, kellene
egy kisokost irni amiben az olyan alapveto szamitastechnikai
fogalmakat mint particio, cserehely stb tisztazunk.
En ugy latom az Ubuntu illetve a Linux meg komolyabb elterjedesenek a
legnagyobb akadaly az, hogy a leendo atlag  M$ felhasznalonak tanulni
kell hozza, es ha ezt a tanulnivalot innen-onnan kell osszeszednie
akkor mar lehet, hogy elmegy a kedve tole. Talan, ha odatolod az orra
ele, hogy ezt meg ezt olvasd el mert sokkal konnyebben atlatod majd
akkor lehet, hogy szivesebben fogna bele...
Amugy ez a kijaros dolggal kapcsolatban, hogy oldjatok meg a szamla
kerdeset? Csak pusztan kivancsisagbol kerdezem (nem vagyok APEH-os),
mert azert az gaz, ha valaki kimegy ehhez a srachoz, megoldja majd kap
erte x forintot utana meg a srac telekurtoli a vilagot, hogy a magyar
Ubuntu csapat penzert segitett de szamlat nem adott...
Szoval, szvsz at kell gondolni ezeket a dolgokat...

Csarlee