[ubuntu-hu] Vállal valaki háznál Ubuntu telepítést?

Alaksza Balázs ubuntu at infoskacatok.hu
2008. Okt. 17., P, 11:06:39 BST

Ezt én is nagyon jó kezdeményezésnek tartom, szerintem vidéken is(nem
tudom az összetételünket úgyhogy szóljatok ha esélytelen) biztos lenne
igény(itt is sokan vannak akik hajlanának az áttérésre windowsról csak nem
mernek...) pl egyik tanáromat is próbálom rávenni:) én sem vagyok profi de
esetleg valakivel együtt én is elvállalnám a környékemen...

Alaksza Balázs